FM Wars Beta 0.08

0
redogre
FazlaMesai bannerında artık ufak bir oyun oynayabileceksiniz. Şu anda daha Beta ama yakında skor tablosuyla ve diğer ekleriyle tam çalışır hale gelecek.

Görmek için FM teması seç bölümünden Oyun temasını seçmeniz yeterli, hem başlatmazsanız uslu uslu bekliyor sadece.

Görüşler

0
mrtksn
hoş, ancak fm logosu vektörel olabilirdi. bu haliyle fazla sıkıştırmaya maruz kalmış jpeg görünümünde.
0
redogre
Artık vektörel. Haftaya da Butch bey ile skor tablosu ekleyeceğiz.
0
hunterontheway
Firefox v1.0.4 Debian kararlı sürümünde oyun başlıyor fakat klavye ile kumanda maalesef mümkün değil.

0
redogre
Flash a bir tıklamayı deneyin, bazen aktif gelmiyor.
0
conan
Matrix'deki gibi... Guns... I need more guns!!!
0
redogre
Özür dilerim, ok tuşları Flash - linux problemiymiş bu yüzden w a s d ile yönlenebilme ekledim.

Yeni silahlar üzerinde de çalışmalar sürüyor, yakında daha büyük, daha hızlı silahlarla karşınızdayım.
0
o_ozardic
Oyun tam bir "can sıkıntısı düşmanı" :) Emeği geçen herkese teşekkürler.

Bu arada oyunda Paskalya Yumurtası da var mı ?
0
MGzzY
biraz zorlaşsa iyi olurdu, çok sıkıldım oynarken, bilerek ölmeye çalıştım ;)
0
MGzzY
ayrıca fazla hızlı hareket ediyor gemi gibime geldi.
0
mow
1-) pause olsa ? patron gelince lazım olabilir.
2-) alet hızlı ama seri diil, ivmesi 2a/5 gibi halbuki a olsa daha iyi :)
3-) yukarıya çarpıncada "can" ımız azalsa ? sonra taramalı falan alsak laser le nereye kadar dimi :)

zamanla olur bunlar sanırım :)
0
irfaN
Hayatında 10 saat bile oyun oynamamış birisine bile oyun oynattırdınız ya, helal olsun :-)
@mow
söylediklerine aynen katılıyorum. İvme sorunu var, pause olsa iyi olur, biraz daha da zor olsa daha iyi olcak.
0
jfever
oyun pause edilemiyor, bir de cok sıkıcı, biraz daha zorlaşsa iyi olabilir.

bunun dısında mukemmel :)
0
MGzzY
sağ tıklayıp playdeki işareti tıklayıp kaldırırsan oyunu durdurabilirsin
0
conan
Bi de oyun acik kodlu mu ;) Kaynaktan faydalanmak isteyenler olabilir ;)
0
redogre
Toplu bir yanıt vereyim:

Evet oyun sıkıcı biraz, daha eklenecek çok şey var. Pause koymak konusunda emin olamadım, bu kadar kimse ciddiye almaz diyordum, yanılmışım :)

İvmenin ve hızın acayipliğinin sebebi şu; ben bu oyunu tam ekran olması için yapmaya başlamıştım, sonra yahu bunu Fm nin bannerına koyarlar mı acabaya döndü. İyi de oldu, çünkü 1-2 aydır bir türlü çözemediğim problemleri çözmek için ivme almış oldum. İvme ve hıza gelince, başlangıçta farklı gemi seçme ve upgrade yapabilme düşünüyorum, yani herkes kendine uygun olan ivme ve hızı ayarlıyabilecek.

Açık kaynak koduna gelinceeee, kodu kimseye vermiycem, M$ e satmak için bekliyorum :))

Şaka bir yana önce kodu biraz toplayıp gereksiz satırlardan arındırmam lazım, sonra kimse koda bakıp *@##% demesin :)
0
redogre
Yeni update skor ve isim tutma, yanlız topskor yerine güzel birşey bulamadım, fikri olan varsa sevinirim
0
redogre
Diğer skorlari gormek icin bloklardan Fm wars u eklerseniz top 10 görebilirsiniz
0
redogre
Pause tuşu eklendi...
0
anonim
"Pause", ekranın sağ üst tarafında duracağına bence eski oyun alışkanlıkarından yola çıkarak "P" harfine atanması daha kullanışlı olur kanaatindeyim :)
0
MGzzY
1390 gibi bir skor yaptım ama top liste 0 olarak ekledi ;)
0
redogre
hmmm bir daha oynayıp ufak bi skor da yanmayı bir denerseniz, bakalım ne olacak...<br><br>Tanrım müşteri hizmetleri olarak berbatım... Ama koda yine de bir bakayım...
0
redogre
Problem çözüldü, session kapanınca arka planda skoru upload edemiyordu, şimdi girerken kaydedip çalıştığı için problem kalktı..
0
MGzzY
Şu uzun olan meteorlarda çok fazla içinden geçme sorunu oluyor. Bir de şöyle yeni düşmanlar(ufolar filan), daha değişik meteorlar(yok etmek için bir kaç kere vurmak gereken meteorlar gibi), yeni silahlar, bonuslar filan iyi olur
0
sleytr
evet bir meteor attığım lazerin içinden geçip suratımda patlayınca acaba oyun aslında 3 boyutluda biz profildenmi bakıyoruz diye dusunuyorum :)

birde en üstten gelen meteorları vurmak mumkun degilmi yoksa benmi beceremedim?

0
conan
bence yukari asagi random gelen carpinca patlayici etkisi olan duvarlar yerlestirilebilir. boylece mecburen gemiyi yukari ya da asagi kaldirmak zorunda kalirsin bu da biraz zorluk katar. Ya da yeryuzunun dumduz olmadigini varsayarak daglar yerlestirebilirsiniz.

Ayrica madem ki username'leri alabiliyoruz, best of tablosu yapilabilir. Rekabet ;)

0
butch
hesabınız > blok ayarlarından FM Wars bloğunu aktive ediniz.
0
y0rk
skor tablosunda bir guvenlik acigi var galiba. yada suistimal diyelim. 2^31-1 yaptım heyooo :) tabi bu skoru geri set edebiliyorsunuz :d oda ilginç

0
redogre
Güvenlik açığı var, hatta ardına dek açık, 1-2 güne hallederiz diye düşünüyorduk, ama cevval FM camiası 1 gün içinde hemen skorunu üslü sayılara taşıdı :)

Halledeceğiz, çalışmalar sürüyor....
0
anonim
Açık kapandığında, açıktan bahsedebilirmiyiz acaba....
0
MGzzY
hakkaten ağzına kadar açıkmış :)
0
anonim
Benden de bir oneri:

Meteorlara carpınca da meteoru patlatınca aldıgım puan ı almalıyım. Sonucta puanlar meteorları patlatınca alınıyor. Ha lazerle patlatmısım ha kafamla! :) Giden benim enerjim kardesim.
Ehm, Bence aynı puan ı vermeli. Daha gerekci ve alaycı olur.


Guzel olmus. Tesekkurler
0
MGzzY
Bu benim de aklıma geldi. Evet ya çoğu arcade oyununda öyle. Mesela 1. olmaya 10 puan kaldı ben kendimi feda edebileyim.
0
redogre
conan: Duvarlar eklendi

Pahedrus: Artık meteora çarpınca da puan alınıyor.
0
darkhunter
Duvarlar (Pause) 'un üzerinden geçiyor. (Pause)'un altında kalması gerekmez mi?

Skor tablosunda bir problem var galiba. Ne oynasak tabloya "0" (sıfır) :) giriyoruz...
0
y0rk
skor tablosu suistimali devam ediyor :)
fm wars beta 0.15
0
redogre
Evet maalesef güvenlik olayını çözemedik henüz, sonuçta flash ile %100 güvenli bir sistem kurmak mümkün değil ama en azından ciddi çaba isteyen bir hale getirmek için uğraşıyoruz...

İşin ilginç tarafı hala inatla o acaip puanların oraya yazılması...
0
y0rk
public ve session keylerle crypt edilmis bir skor sorunu cozebilir. sanırım skorunun gecerliligi, oyuncunun oyunu oynama suresi goz onune alınarak kontrol edilebilir. (evet bu surede bu skor yapılabilir hayır bu surede bu skor mumkun deil gibi)..
kolay gelsin.
0
redogre
sorun flash içinde yapılacak tüm şifreleme algoritmalarının dışardan okunabilir olması, şifreleme araçlarının hepsini açığı var maalesef. Scriptleri dışarı taşıyarak çözmeye çalışıyorum şu anda ama henüz tam güvenli değil...
Görüş belirtmek için giriş yapın...

İlgili Yazılar

Sanane.com Bakımda!

sundance

Yıllardır, büyük bir özveri ve çaba ile ayakta duran, çoğumuzun ilgi ile takip ettiği Sanane.com 'Servislerimizide bakım çalışması yapılmaktadır kısa süre sonra tekrar bağlanmayı deneyiniz' ibaresi ile servisini durdurdu.

Söz konusu duraklamanın gerçekten bakımdan mı kaynaklandığını, ya da SIERRA (HalfLife ve daha birçok oyunun dağıtıcıs)'nın sunucu açma izni ile ilgili aşağıdaki maildan mı kaynaklandığını bilememekteyiz. Fakat bir gerçek SandWaves.org'un yayında olduğu

Dileğimiz çok sevdiğimiz Sanane.com operasyonuna devam edebilmesi.

İşi Ustasından Öğrenmek: Japon GO ustaları İstanbul´da

FZ

Sağda solda ismini duydunuz belki. Ya da güzel bir hikayenin konusu olarak çıktı karşınıza. Belki de ilk defa duyuyorsunuz GO isimli bu basit ve aynı zamanda dünyanın en karmaşık oyunlarından birini. Eğer öyle ya da böyle bu satırlar birazcık ilginizi çekti ise ve söz konusu oyunu ustalarından görmek isterseniz önümüzdeki birkaç gün tam zamanı. Japonya´dan gelen ve bütün hayatını bu oyuna adamış iki usta ve profesyonel oyuncu, Türkiye´de GO´nun tanıtımını ve promosyonunu yapacak, her seviyeden GO oyuncusu ile oynayacak.

Sony Ericsson PlayStation Phone yakında

spiderman

Sony Ericsson başkanı Miles Flint Financial Times’la yaptığı söyleşide PlayStation ve Bravia ürünleri için geliştirilen yeni bir Sony Ericsson telefonunun yolda olduğunu açıkladı.

Miles "Gelecekteki önemli projelerimizden birisi de bu. Ancak öncelikle bunun güvenli çalışacağından ve görevini tam olarak yapacağından emin olmalıyız" şeklinde konuştu.

Quake-II´nin .NET Sürümü Açık Kodlu Olarak Sunuldu

FZ

Vertigo Yazılım, bu ay içinde C dili tabanlı Quake II´nin .NET sürümünü çıkardı. Söz konusu oyun Visual C++ .NET ile yeniden yazıldı. Firma bunu yaparkenki en önemli amacının büyük miktardaki C kodunun C++´a kolayca geçirilebildiğini göstermek olduğunu belirtti. Yazılım bir "managed" .NET uygulaması olarak Microsoft Common Language Runtime (CLR) üzerinde gözle görülür bir performans kaybı olmadan çalışıyor.

Call To Power 2: Açık Kaynak Kod

mentat

Activision firmasi, Civilization'ın devamı niteliğindeki oyunu "Call to Power 2"nin kaynak kodlarını açtı.

Hemen ilgili linki verelim:
Apolyton Grubu

8 Mb'lik bir dosya şeklinde indirilebiliyormuş (denemedim). Kod derlenemiyor, çünkü içinden başka bir şirkete lisanslı ses kütüphanesi çıkarılmış durumda. Ayrıca Activision kodun tüm dokümantasyonunu da dağıtıma açmadan önce silmiş, açıklamaya göre, dokümantasyonun içinde küfürülü falan sözler olabileceği ve bunun da şirketi ileride zor duruma sokabileceğiymis, ne ayıp...