Uplink- Hacker Olmanın Dayanılmaz Hafifliği...

0
redogre
Son 3 saattir bilgisayar hack ediyorum, devlet bilgisayarlarından sosyal kayıt numaralarını değiştirip, özel networklerden bilgi çalıp bir yandan da kazandığım parayla bilgisayarımı update ediyorum... Hem de tamamen yasal olarak... Nasıl mı? Uplink adlı oyun ile :))
Uplink gelecekte bir zamanda gizli bir oluşum için hacker olarak görev aldığınız bir oyun. Şifre kırıcılardan network tracer'lara, dictionary hackerlar'dan voice analyzerlara envai çeşit software kullanarak bize verilen görevleri yerine getirmeye çalışıyoruz. Bir yandan kazandığımız paraylada hem software hemde hardware upgrade'i yapıp, server odasına gizli kamera ve FBI ajanları gelirse kanıt bulmasın diye kendini yok etme sistemi bile kurabiliyoruz.

Demo versiyonu sadece 2 günlük ama bu oyuna bağımlı olmanız için yeterli bir süre çünkü oyun realtime! Yani zamanı hızlandırmazsanız 2 gün oynayabilirsiniz. Bunun tek kötü yanı hardware upgradelerinin 24 saatte gerçekleşmesi.. Yani demoda sadece bir kere makinenizi upgrade edebiliyorsunuz. Bu yüzden zor görevleri demoda yapmak pek mümkün değil ama oyunun esneklği o kadar fazla ki kendi şirketinizi bile iyi bir sistem ile hack edebilir paranızı arttırabilirsiniz. Demoyu bir test etmeniz tavsiye olunur.

Görüşler

0
FZ
SİZİ SEVİYORUM!!!

Bu siteyi, bu yazıyı göndereni ve yayınlayanı seviyorum!

Uzun zamandır benim gibi bir adamı bu kadar eğlendiren böylesine çeken bir oyunla karşılaşmamıştım.

Sanırım bu oyun kısa sürede bende alışkanlık yapacak. İdealimdeki görev ise Eliptik Eğri Şifreleme ile korunmuş bir belgeyi ele geçirip onu çözmeye çalışmak ;-)
0
conan
Once FEAL ve DES ile basla hihihi :)
0
FZ
DES''i kırmayan kaldı mı? 3DES desen neyse de :) FEAL''a gelince, Applied Cryptography Second Edition, sayfa 311''de diyor ki: Whenever someone discovers a new cryptanalytic attack, he always seems to try it out on FEAL first. :)))

Bu arada Dr.Dobb''s Journal''ın Kasım sayısında Naive Sign-and-Encrypt ile ilgili güzel bir makale vardı. Ayrıca Bruce Schneier üstadımızın da Internet protokolleri ve yazılımların standartlara uygunluğu sağlamak için gönderdikleri bannerlarla ilgili enteresan bir yazı da var.
0
conan
ben de bu yuzden soyledim sana zaten :) Once kirilanlarla basla ki kirilmayana ulas ;)
0
conan
bi paper:
http://citeseer.nj.nec.com/joye98cryptanalysis.html
0
FZ
Gönderdiğin belge adresi için teşekkür ederim. Üstünkörü bir göz attım. Ayrıca aynı adreste diğer bağlantılı belgeler de görünüyor bu hoşuma gitti. Bir kez daha cebir, sayılar teorisi, analiz gibi soyut matematik konularını epey heyecanlı ve de somut hale getirdiği için kriptografiye ve bu konu ile uğraşan insanlara teşekkür borçlu olduğumu hissettim ;-)
0
sundance
Valla kesinlikle dört dörtlük bir oyun. Biz bir kopya sipariş ediyoruz bu hafta, herkese de tavsiye ederim, full versionu kesinlikle ödediğiniz her kuruşa değiyor.
0
anonim
Kardeş Ben Bu oyunun bedava download edilecek adresini biliyorum... bana ulasmak isteyenler utascioglu@hotmail.com
0
anonim
www.cehennem.com da bu ayin 1 hafta once kadar duyuruldu.
0
anonim
bu oyunu turkiye'de bulma şansımız var mı?
0
anonim
Oyun yurt dışındada sadece online satılıyor ve rivayete göre üzerinde sadece uplink yazan sarı bir zarfın içinde bir cd olarak geliyor.. Bir hackerada bu yakışır zaten.... REDOGRE
0
Uplink
evet arkadaşlar eğer isterseniz ben size full versiyonunu download ettiririm..bu illegal bi olay..o yüzden eğer isterseniz icq:2200002 komikalite@celiknet.com adresine bi mesaj..yada olmassa isterseniz benim hosta atar ve size buradan linki veririm..

Güven Zaaftır...Uplink..
0
FZ
Oyunun resmi sitesindeki foruma yazan bir kişi demişti ki bu oyunun full versiyonu içini ruhumu ve bedenimi bile satarım, feci bağımlısı oldum!. Tabii ben oyunu oynamadan önce adamın bu yorumunu abartılı bulmuştum ama şimdi o kişinin ne demek istediğini gayet iyi anlıyorum ;-)
0
anonim
O zaman FULL Version alın:

www.cehennem.com 'dan oyunun Full Versionunu bulabilirsiniz...
0
anonim
moruk ben ben bu oyunun full verizyonunu bdava aldim millet su gubi dagitiyor sizede tavsiye ederim gercekten guzel bir oyun.
0
anonim
ya hocam nerden buldun bu oyunun full versıyonunu
0
anonim
bu oyun bendede var ama oyuna girince bir sifre istiyor onu soyleyebilirmisin
0
anonim
Ya abicim ben bu uplink oyununun code bölümüne kadar geldim nasılmı şöule newyorku seçtim daha sonra code penceresi geldi ama buraya ne yazacağımı bilmiyorum bir yardım etsen E-MAİLİM
lbamht@e-kolay.net
0
Uplink
işte benim oyunum...tam sürümü elimde..şu anda 1. sıradayım..ancak arunmor şirketi tarafından bana verilen özel görevi tamamlayamadım...ARC şirketinin Local NetWork Area sındaki bilgisayara giremedim..daha doorusu sadece ana bilgisayara giremedim...bütün bilgisayarlara giden yolları açtım..Eğer hala oynuyorsan ve bu görevi çözdüysen ve bana yardım edersen sevinirim... :))
0
anonim
merhaba ben uplink satın almak istiyorum nerde oturuyorsun
0
anonim
bu oyunun full versiyonunu kaZaa dan aratıp bulabilirsiniz.
Görüş belirtmek için giriş yapın...

İlgili Yazılar

Oyun geliştirici takımı kuruluyor

anonim

TÜBİTAK destekli geniş kapsamlı bir projenin alt projelerinden biri olan oyun projesi için C++ ve OpenGL bilgisi olan oyun yazılımı tecrübesi olan, uygulama geliştiriciler, 3D modelciler ve tasarımcılar aramaktayız.

İlgilenen arkadaşlar volkan at matriksdata nokta com adresine özgeçmiş belgelerini yollayabilirler.

Quake 1 Neden En İyisi ?

sundance

FPS (Vur Onu!) oyun tarzının en çok oynanan oyunlarından Quake`i bilmeyen yoktur herhalde. Q1 Q2 Q3 derken oyun piyasasında oldukça özel bir yer edindi kendine Quake.

Fakat sağlam oyuncular hala Quake 1 diyor da başka bir şey demiyor. Niye diye merak ediyorsanız Quake 1'in En İyisi Olmasının 10 Sebebi

c-jump : Programlamayı Öğreten Oyun

ebola

Özellikle çocuklara C, C++ ve Java temellerini öğretmeye yardımcı bir oyun olan c-jump hakkında detaylar burada.

Ekran Kartları Oyun Kartlarına Dönüşecek Mi?

GtG

NVIDIA'nın kendi sitesinden yaptığı açıklamaya göre AGEIA'ı satın aldı.

Starcraft 2'den Haber Var

o_ozardic

Meraklılarını "Yenisi çıksa da oynasak" bekleyişinde tutan, Blizzard’ın unutulmazlar arasına giren oyunu Starcraft 2’nin bir üçleme olarak yayınlanacağı duyuruldu. Haber metninin tamamına NTVMSNBC'den erişebilirsiniz.