Prince of Persia ve Flash oyunlar

0
sundance
Bir zamanların efsane oyunu Prince of Persia, yaratıcısı UbiSoft tarafından flash olarak tekrar karşınızda

Eğer kesmediyse, onlarca oyun daha sizi bekliyor. Google sağolsun. (Benim favorim eskiv'da 150'i geçen haber versin ;)

Görüşler

0
ersin2k
-megahit parametresini nereye yazacağız? :) bu arada harika olmuş. Keşke günümüzün 256 M. T&L ekran kartı isteyen beş para etmez oyunlarını yapanlar biraz örnek alsa... (Acaba test drive ve digger de varmıdır :) )
0
boreas
Bende hala dos versiyonları bulunan muhteşem bir oyun.
Ve bir flash oyunuda benden :)

http://www.momchill.com/crimson_room.swf
0
melitical
eskiv 'de 170 yaptım.
0
sundance
Hayallah, ben de 160 yaptım diye övünecektim :)

Yalnız 160'a gelince artık updateler bir yavaşladı, gevşedi, Centrino 1.4'de böyle oluyorsa... Eminim eski commodoreculardan bu oyunu 200'e kadar hızda hiçbir problem olmadan yapabilecek bir iki cin çıkardı.

1Mhz'lik bir makinada...
0
yetgin

miniclip.com diye bi yer var. swf aratınca 1100 tane geldi.

Bir de benim kenara attığım bir kaç klasik şurada var.

Cengiz Han II, Warcraft I, Prince of Persia (orjinal :p ), Civilizations I, Prehistoric, Raptor vs... Meraklısına...

Bu arada Battle for Wesnoth guzel oyunmuş. Linki gönderen, çeviriyi yapan, emeği geçen arkadaşlara teşekkürler.

0
anonim
Budokan :) çok teşekkürler
0
darkhunter
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
oohhh :p
0
sundance
1) Puanlar beşer beşer artıyor.
2) Ekranda 47 top var, 91 olması lazım bu skor için.
3) Oyunun 40 topu bile kaldırabileceğini sanmıyorum.

Kolay gele
0
sundance
Enteresan bir durum var, evdeki Debian'da 35'den sonra gittikçe artan bir yavaşlama oldu ve normalde çok zor yapabildğim 160'ı çok kolaylıkla yaptım.İlginç.
0
darkhunter
Bu T&L bir oyun değil ki zaten, üstelik swf içerisinde hesaplama da yapılmıyor bildiğim kadarıyla, sadece stream olur rutinler üzerinden. Evet 4 (dört) kısmını atlamasaydım iyi bir fake olabilrdi 8-D , sinir krizi geçireceğim birazdan bu oyun yüzünden cık, cık...
0
sundance
Bir oyunun gittikçe yavaşlaması için T&L olması gerekmiyor :)

Herbiri kendi başına hareket eden 30 objenin güncellemesine Flash yetişemiyor eskiv'da. Belki programlamada zayıf bir şey vardır (zira başlangıçta da hareket çok yumuşak değil, kare atlıyor gibi) belki de başka bir şey.

İşin garibi Debian altında bu sayı çok daha az. Diğer tarafta (Lose XP) 150'den sonra yavaşlama görürken, Debian'da 35'den sonra görmeye başladım.

4 kısmını geçtim, ekrana da 44 tane daha top koyman gerekirdi :) Olacak olacak
0
darkhunter
Benzer bir durumu browser dan oynadığım bir java oyununda yaşamıştım : win ve ie altında normal seyrinde çalışırken, debian ve firefox ile çok yavaş çalışıyordu. Sonra birşeyler yaptım (çerezleri falan temizledim galiba) düzelmişti. Bilmiyorum, belki de dediğin gibi hatalı kodlamadır. Aslında söylemek istediğim: 1 Ghz'lık bir işlemcinin flash tarafından zorlanmasının çok da aklıma yatmadığı idi.
0
MGzzY
Bu arada Eskiv'e alternatif olarak ondan esinlenilmiş yine aynı siteden Ball isimli oyuna da bakmanızı tavsiye ederim. Hem bunda bullet time gibi power-uplar da var :) En azından göze daha hoş geliyor
Görüş belirtmek için giriş yapın...

İlgili Yazılar

Playstation 'Kırmak' Avusturalya'da Artık Yasal...

loker

BBC'nin haberine göre: Avusturalya'da bir satıcı, Sony tarafından, Playstation oyun konsoluna ülke dışından alınan ya da kırılmış oyunlardan kopyalanan diskleri okuma becerisi kazandıran çip taktığı için mahkemeye verilmiş ve dava sonunda çıkan tartışmaya Danıştay benzeri bir mercii son noktayı koymuş:

Call To Power 2: Açık Kaynak Kod

mentat

Activision firmasi, Civilization'ın devamı niteliğindeki oyunu "Call to Power 2"nin kaynak kodlarını açtı.

Hemen ilgili linki verelim:
Apolyton Grubu

8 Mb'lik bir dosya şeklinde indirilebiliyormuş (denemedim). Kod derlenemiyor, çünkü içinden başka bir şirkete lisanslı ses kütüphanesi çıkarılmış durumda. Ayrıca Activision kodun tüm dokümantasyonunu da dağıtıma açmadan önce silmiş, açıklamaya göre, dokümantasyonun içinde küfürülü falan sözler olabileceği ve bunun da şirketi ileride zor duruma sokabileceğiymis, ne ayıp...

Pusu Röportajı

FZ

Radikal'de Pusu oyunu ile ilgili bir röportaj yayınlandı. Dikkat çeken birkaç cümle:

Peki Pusu'nun maliyeti tam olarak ne?
Cemil: 200-250 bin dolar arasında.
Aynısını yabancı bir ülkede yapsalar maliyeti ne olur?
Cemil: Muhtemelen 1 milyon dolara yaklaşır. Yani şöyle demek lazım; bizim projemizde de herkes alması gerektiği gibi maaş alsa, emeğinin karşılığını tam olarak almış olsa, Pusu'nun maliyeti 700 bin dolarlara çıkardı. 250 bin dolar diyerek kimseyi kandırmış olmayalım yani; 250 bin doları cebine koyan kimse yapamaz bu oyunu.

Dijital Oyun Rehberi - Oyun Tasarımı, Türler ve Oyuncu

FZ

Mutlu Binark, Günseli Bayraktutan Sütcü ve Işık Barış Fidaner tarafından derlenen, bir çok araştırmacının katkıda bulunduğu derleme okurlarıyla buluştu. Derlemede yer alan yazılar Türkiye'de yakın zamanlarda tartışılmakta olan bilgisayar oyunları ve oyuncular konusuna farklı ve önemli açılımlar getirmekte. Gelenekselden sanal uzama oyun kültürünü, bilgisayar oyunlarının tasarımınını açıklamakta, oyun türlerinin ve oyuncuların da ne kadar farklılaştığını göstermekte ve dijital oyun terminolojisini Türkçeleştirmekte ve açıklamakta...

http://dijitaloyun.wordpress.com/

ideefixe

Türk Malı Yeni Bir Oyun

anonim

Lanetin Hikayesi adlı yerli bir oyun birkaç gün içinde piyasaya çıkıyor. Dinç İnteraktif'in desteği ile İdris Çelik'in hazırladığı tamamen Türkçe olan 3 boyutlu aksiyon oyunu "Lanet'in Hikayesi" 4 Temmuz'da Alsan Elektronik tarafından piyasaya sunulacak.