Teşekkürler Elendil.......

0
mambo
Hani hep derler ya en iyi okul hayat okuludur diye sanırım bunu en yoğun ve en güzel yaşayanlardan biri de benim.
Bilgisayarla tanışmam yaklaşık 1.5 - 2 yıl oluyor ondan önce bilgisayara şeytan icadı diye bakardım çünkü hiç bir şey anlamıyordum arkadaşımın bilgisayarı vardı onlara gider Fifa97 oynardık ve vay anasını nasıl oyun yapmışlar diye ağzımın suyu akardı. Daha sonraları mahalleden bir abi ve 3 arkadaşı Beşiktaş'ta internet cafe açtılar Serdar abi Allah rahmet eylesin benim cafe de işe başlamamı istedi. Bende böylelikle DNF (Duke Nukem Forever)internet cafe camiasına katılmış oldum işte hayat okulu o anda başlamış oldu benim için. işteki ilk günümü hatırlıyorumda sabah gidip bilgisayarları açıyordum bastım power tuşuna açılırken dos sesinden korkup bilgisayarı kapamıştım :)) DNF de gördüğüm insanların birbirlerine olan saygı sevgileri gerçekten beni çok etkilemişti.DNF kapanalı yaklaşık 1 yıl oldu ben ise hala onlarlayım hepsi bana kardeşleri gibi davranır çoğu zamanımızı birlikte geçiririz. Sanırım hayatımın son 3 yılındaki en güzel olay bu insanlarla tanışmaktı. Şu anda bilgisayar konusunda bir şeyler biliyorsam bu onlar sayesindedir belki bildiklerim şu an devede kulak ama bir iki yıl öncesine göre bayağı bişeyler öğrendiğim kesin. Öğrendiklerimi bu kişilere yani Kıvılcım , Boran ,Ahmet ve Emre'ye borçluyum. Bu yazıyı sadece onlara teşekkür etmek için yazdım Tabiki en büyük teşşekürü Serdar abi nam-ı diyar Elendil hak ediyor. Teşekkürler Elendil Nur içinde yat :(

Görüşler

0
anonim
sanırım aynıı yollardan bende geçtim zaten seniide yakından tanıryorum ve sana katılıyorum
fatih
Görüş belirtmek için giriş yapın...

İlgili Yazılar

Bir (f) koyun MSN'e, vicdanınız rahatlasın!

sundance

"Nickinin başına 17 Ağustos depreminde ölenler için gül koyarmısın (F ) şeklinde Bu msjı listendeki herkeze gönderir misin?"

Yok kardeşim yapmam. Çünkü bunu yapmak hiçbir şey yapmamaktandaha kötü bir şey. Çünkü bunu yapınca, bir şey yapmışım gibi düşüneceğim, ama oralarda bir yerlerde "vayy be ne kampanya yaptım kitleleri arkamdan sürükledim" diyen bir sivrizekalının egosunu tatmin etmiş olmak dışında bir şey yapmamış olacağım.

11/9un yıldönümünde...

sundance

Geçen sene, belki de bu bin yılın ilk büyük olayı olarak tarihe geçen, 11/9 olayları ve ardından gelen kaos yaşanmıştı. Tam bir yıl sonra hala bu olayların etkileri hissedilirken, acaba bugün ne olacak kaygısı ile borsalarda likiditasyon başlamışken, Sharereactor'da Al Quadia (El Kaide) elemanlarını avlamaya yönelik bir oyun duyuruldu. Oyunu indirmek için edonkey kullanmanız gerektiğini hatırlatalım

\r\r Al_Qaeda_Hunting_3d

\r\r \r\r İndirip oynar mısınız, oynamaz mısınız bilmiyoruz, tek bildiğimiz, dünya artık eskisi gibi değil. Geçen sene bu gün birçok kişi öldü, ve son bir senedir çok daha fazla insan için hayat çok daha fazla zorlaştı. Biraz daha gayret, dünyayı yaşanmaz hale getirmemize çok kalmadı :(\r \r\r

PANEL: Yeni Medyada Nefret Söylemi

arkeles

Panelde Internet ortamındaki yayınlarda, ana akım medyanın haber portallarında, Facebook ve sosyal paylaşım ağlarında, Video Paylaşım Sitelerinde Nefret Söylemi incelenecektir. Ayrıca genel çerçeve ve Hukuki bouyutu da masaya yatırılacak ve son bölümde ise katılımcılar ile birlikte değerlendirme ve karşılıklı tartışma olacaktır.

Yeni medya'nın çalışanları, yazarları, çizerleri ve tabiki teknik yapıcıları bilişimci arkadaşları aramızda görmekten mutluluk duyarız.

http://www.alternatifbilisim.org
Panel Programı
Nasıl Giderim?

Yetiştirilmek üzere güzel(!) yazılım mühendisi aranıyor

Chaosopher

Bir İK sitesindeki ilanlara bakarken, Bilişim sektörünümüz nüfusundaki erkek egemenliğini "güzel" bir şekilde azaltmak isteyen bu ilanı gördüm. Yorumsuz olarak dip notunu FM'ye geçiyorum:

Herşey yankılanıyor, hiçbir şey silinmiyor...

sundance

Az önce çok ilginç bir olay başıma geldi. Gereksiz derecede multi tasking bir şekilde, bilgisayar başında çalışırken ve sırtım dönük televizyon seyrederken, BBC`de Dennis Pennis diye bir show vardı. Showun aşırı itici kahramanı, ünlü yıldızlara acaip şeyler soruyordu; Rosanne Barr`a `İlk buluşmada öpüşmek mi önemlidir, yoksa derin penetrasyon mu ?` sorduğu sorulardan biriydi mesela...

Fakat işin asıl ilginç yanı Jeff Goldblum`la yaptığı röportajı tam olarak anlayamayıp, Internet`de search ettim, Google`da yaptığım aramanın sonuçlarından üçüncüsüne dikkatiniz çekerim. Kelime kelime ve screenshotlarla röportajın web sayfası haliydi

Dikkat edin, yakında bunları daha sık yaşamaya başlayacağız.