PMX: Pixel Mixer

0
lazarus
PMX, bir grafik canlandırma , kompozisyon (motion graphics) yazılımıdır. Prensip olarak Adobe Photoshop benzeri katmanlı (layered) grafikler üzerinde çalışır.
Var olan motion-graphics programlarına nispeten daha kolay ve daha kontrollü bir arabirimde gerçek zamanlı , etkileşimli veya geçeklenmiş (rendered) animasyon üretmek amacıyla Korhan Kaya tarafindan geliştiriliyor.

Adobe Photoshop’un PSD uzantılı dolsyalarını, katmanları, “alpha channel” ve “pixel blending” gibi layer özellikleriyle aktif projenize aktarabiliyorsunuz. Dolayısıyla Photoshop da hazırladığınız herhangi bir çalışmadan oldukça kolay bir şekilde animasyon üretebiliyorsunuz:

http://pmx.2ka.org

Görüşler

0
bio
"Pixer Mixer" degil "Pixel Mixer" olacak.
0
FZ
Düzeltildi. Teşekkürler.
0
katelibby
Download linki çalışmıyor. Başka bir adres bilen var mı?
0
lazarus
http://2ka.org/pmx/pmx.0.7.449.zip
0
katelibby
teşekkür ederim.
Görüş belirtmek için giriş yapın...

İlgili Yazılar

PowerPoint (Ya Da Killer App Gerçekten Öldürür Mü?)

FZ

Yazılımcıların pek çoğu Bob Gaskins'in yerinde olmak ister(di) herhalde. Dünyanın en çok kullanılan programlarından birini geliştiren bu yazılımcı acaba geliştirdiği PowerPoint ile milyonlarca kişiyi zihinsel bir çıkmaza sokacağının farkında mıydı?

PowerPoint insanda beyin hasarı yaratır mı? Karmaşık bilginin gözden kaçmasına yol açar mı? PowerPoint, hayati risk taşıyan durumların fark edilmesini engelleyerek ve konuyu "basitleştirerek" (!) insan hayatını tehlikeye atar mı? Olası çözümler nedir? Pekiyi ya karşıt görüşler? Devam edelim...

HTML Form Onaylama (JavaScript ile programlamaya son!)

FZ

(GÜNCELLEME: Mozilla ile uyumlu hale getirildi) Herhangi bir web sayfası içinde herhangi bir html formu yerleştirdiğimizde bunun hemen ardından genellikle form gönderilmeden önce kullanıcının bu formu düzgün şekilde doldurup doldurmadığını kontrol etmek isteriz ("form validation"). Böylece sunucu tarafındaki kontrollere geçmeden önce doğrudan kullanıcının bilgisayarında yani istemcide hızlıca ve basit bir kontrol gerçekleştirebilir, hatalı ya da eksik bilgi girişinin bir nebze önünü kesmiş oluruz.

Escher İnteraktif

butch

Daha önce de fazlamesai'de bahsi geçen, theunderdogs.org sitesinde Sundance'in rastlayıp bana ilettiği "Escher Interactive: Exploring the Art of the Infinite" aslında 1996 yılında yayınlanmış, içinde Escher'in çalışmalarının açıklamalarıyla ve bazı oyunlarla sunulduğu bir cd. TheUnderDogs'daki arkadaşlarsa bunun cd'siz çalışabilir bir halini hazırlayıp tüm dünyaya sunmuşlar. Ben inceledim ve hemen arşivime ekledim. Kaçırmayın muhakkak indirin.

OpenGL 3 (Long Peak) Duyuruldu

Tarık

OpenGL Long Peak (OpenGL 3) 8 Ağustos 2007 tarihinde, San Diago'da yapılan "Siggraph Birds of a Feather (BOF)" toplantısında resmi olarak duyuruldu.

Kaynak: OpenGL

Bilişsel Bilim ve YazBoz: Kelimeler Ağlar Anlamlar (yahut Hadoop ve Lucene)

FZ

Boğaziçi Üniversitesi, Bilişsel Bilim bölümünden arkadaşım Hakan Ünlü'nün bugün yolladığı bir e-postayı paylaşmak istiyorum: "Merhaba Son günlerde Yazboz sitesi çok ilgimi çekiyor. Sizlerin de ilgisini çekeceğini düşündüğüm için burada duyurmak istedim: http://www.yazboz.com

Site aslında bir serbest çağrışım oyunu. Size bir kelime veriyor ve bunula ilgili aklınıza gelen ilk kelimeyi yazmanızı istiyor. Bunun sonunda tüm oyuncular tarafından girilen kelimeleri 'connectionist' bir yaklaşımla bağlıyor. Sonuçları da görsel olarak izlemek mümkün.