Vah Zavallı Superonline ( ve diğerleri )

0
anonim
Superonline yöneticileri buyurmuşlar: "ISS'lerin internet için vazgeçilmez bir katma değer olan içerik konusunda yapmakta oldukları yatırımın boyutları bilinmektedir. Herhangi bir yatırım yapmadan hazır içeriğin bedava kullanılması, ISS’lerin maliyetlerini arttırmakta olup, TTNet'in oluşturduğu haksız rekabet koşulları sonucunda da çaresiz bırakmaktadır"
Kimse kusura bakmasın, bu sözü söylemek için ya "Internet = Superonline" sloganında kitlenip kendini de inandırmak ya da Internet'in ne olduğu hakkında en ufak bir fikir sahibi olmamak gerekir. Beş milyona internette içerik satmaya kalkıştıklarına göre ticaretten de ne anlam çıkardıkları apayrı bir tartışma konusu tabii.

Yahu, en en en basit mantıkla, Google'in indekslediği 1 milyar küsur sayfanın kaç tanesi bu müthiş-içerikli ISP'lere ait? Bu ISP'ler üstüne konup müşterilerine bedavaya sundukları bu içerik için ne ödüyorlar? Böyle bir mantık olabilir mi? Bankalar bitti, Boğaz'daki yalılar kapışıldı, şimdi de sıra Internet'teki bilgiyi mi parsellemeye geldi?
YOK ÖYLE YAĞMA...

Görüşler

0
anonim
Zavalli tabiiki, hemde ne zavalli , yaw adamlar daha ISP nedir bilmiyorlar cok ciddiyim, vermis parayi bir sirkete kurdurmus ISP sini , almis adamlari oturtmus, calisanlarin Internet den anladiklari tek kelime kurumsallik , icerik falan filan, bu Superonline Amerika da olsa idi yol gecen hani olurdu :), adamlar hic ama hic bisi bilmiyorlar, aslina bakarsan biliyorlar ama yanlis :) bos , bir toplantida oturup konussan hepsi universite mezunu alirlar 2000 $ maas sen ise issiz bir adam seni hor gorurler dinlemezler, cunki onlar Internet dir ya (Internet=Superonline) sonra sen (yaniben) gidersin cakiverirsin sayfalarina imzani , iki gun sonra aciklama yaparlar dns de hata oldu bizden kaynaklanmiyor filan falan , bos bu Superonline Bos ah pardon SuperOFFline

bye :)
0
anonim
lale diye bir tabir var bizim irc networkumuzde arkadashlar arasInda .. yani bu zuperonline :) tam bir LaLe :)) adamalara 5 mail attIm zamanIn birisinde cevap yazma zahmetinde bile bulunmadIlar universite mail acc 1 mail atinca birazda firca tabir edicem :) basInca kalayI anInda cevap yazdIlar kurumsal bir yermish vs vs vs dediler aynen :)
bir ara dedim indirelim :) sonra vakit olmadI internet=isbirligi abi yok otesi

:) see u later
Görüş belirtmek için giriş yapın...

İlgili Yazılar

Wikipedia'nın CD sürümü çıkıyor

dkoksal

Özgür ansiklopedi internetten CD'lere geçerek arşivlik bilgi saklamak isteyenler için üretiliyor.

Pandora: Size Uyum Sağlayan Radyo

wizzyfx

Pandora ilginç bir Internet radyosu. Yine aynı şirketin yürüttüğü Genome isimli proje ile paralel olarak çalışıyor.

Daha hızlı ''download''

cbc

"California Institute of Technology", mevcut TCP protokolünü biraz değiştirip, normal paketlerin 266 mbiti aşmadığı yerlerde 925 mbite ulaşmayı başarmışlar. Okuduğum kadarı ile basite indirgeyecek olursam TCP protokolünün hata bulma ve düzeltme kısmı ile oynamışlar.

Yüzeysel bir yazı için buraya, detaylı bilgi için buraya tıklayabilirsiniz.

SuprNova tekrar yayında!

sundance

Torrent dünyasının önde gelen sitelerinden SuprNova, yıllar süren mücadelenin ardından tekrar ayakta.

Eski sahibi sloncek'in Pirate Bay'e devrettiği sitenin, başlangıç için işi birazdan alıp bir miktar beta halde kalması planlanıyor. Yine de Pirate Bay tayfasının, anlayana bir mesajı var...

Yahoo`da sarsıldı

sundance

Yahoo bu senenin ilk çeyreği için hedeflediği $230M`lık gelirin %27 kadar gerisinde kaldı.
ZDNET`in haberine göre 11 Nisan`da açıklanacak bilançoya göre Yahoo ilk 3 aylık dönem içinde $170-$180`lık bir ciro yapmış olacak.

Bu arada Yahoo`nun yöneticilerinden Tim Koogle`ın artık kenara çekiliyor olması peki bir tesadüf mü ? Yoksa .bomb furyasına yeni bir aday daha mı var ?