Grafiklere bakıp Assembly ve OpenGL i alt alta görünce açıkçası şaşırmıştım, sonra da herhalde apayrı insanlar kullanıyor bu ikisini diye kendimce rasyonalize ettim, demek ki yanılmışım :)
Bir ara aslında Open GL in farklı kullanımlarını kurcalamak istiyorum. Biz mimarlar Open GL i bir şekilde kullanıyoruz ama başka kimler ne için kullanıyor merak ettim şimdi.
FZ'yi istisna kabul edersek aslında ilk düşüncende haklı olabilirsin.
opengl ve assembly'i kullanıp hobi ve gösteri amaçlı bir şeyler yapan insanlar var ama bir ürün ortaya çıkarmak için bu ikisini aynı işte aktif olarak kullanan birilerinin kaldığını sanmam.
Grafikle ilgilenmek isteyen insanlar için şimdilerde anahtar kelimelerimiz shadertoy, vulkan, d3d12, compute shader, unity3d, unreal engine 4
Ödev odakli bi meylettirme (bias) olabilir demis birisi. Ögrenciler h.sonlari, geceler daha cok kullaniyor gibilerinden.
Gunduz: SharePoint, T-SQL, PowerShell, Oracle, vs. (N'aparsin kardes, ekmek teknesi)
Gece/haftasonu: Haskell, Assembly, OpenGL (Savulun, dunyayi ele gecirecegim, cok zevkli!)