İlgili Yazılar

Touch Board ve Elektronik Boya ile içinizdeki sanatçıyı ortaya çıkarın

butch

Bare Conductive, Touch Board ile 2013 yılı sonunda Kickstarter'dan başarıyla çıkmıştı. Bundan yaklaşık 1 yıl sonra edindiğim bu Arduino uyumlu, kapasitif dokunma, mesafe algılama, MP3 çalar, MIDI özellikleri bulunan cihaz, firmanın bir diğer ürünü elektrik paint ile birlikte oldukça eğlenceli saatler geçirmemi sağlamıştı. Elektronik-Yazılım-Sanat alanında üretime pratik bir zemin sağlayan,...

Fazlamesai'ye soralım: 2017'de ne öğrenmeli?

butch

2017 kapıya dayandı. Türkiye için ekonomik açıdan sarsıntılı bir yılı geride bırakmak üzereyiz. Kafalar çok karışık, çoğumuz nasıl hareket etmemiz gerektiğini sorguluyoruz. Kimimiz var olan düzenini korumaya çalışıyor, kimimiz girişim yapmak için en uygun zamanda olduğunu düşünüyor.

Bugün Hacker News'de gördüğüm "2017'de ne öğrenmeyi düşünüyorsunuz?" başlığının burada da yer...

Google Görüşme Üniversitesi: Web Geliştiricisinin Yazılım Mühendisliğine Yolculuğu

butch

John Washam, eğitimini ekonomi alanında tamamlamış ama kariyerini web programcısı olarak yapmış biri. Başarılı olan bir kaç iş de kurmuş. Hayatını bu alandan kazanıyor. Kariyerini, çocukluğunda hayal ettiği yazılım geliştiricilik üzerine kurduğunu, iyi bir yazılımcı olduğunu düşünürken bunun doğru olmadığı gerçeğiyle yüzleşmiş. Bundan birkaç yıl önce iş aramaya karar verdiğinde, aslında...

Kodlamanın da saati mi olurmuş?!? Olurmuş...

eph

Her çocuğa bilgisayar bilimlerini sevdirecek, düşünmelerini ve hatta kendi oyunlarını tasarlamalarını sağlayacak bir platformdan bahsetmek istiyorum... code.org.. Yeni değil, bilen bilir.. 2. sınıf ve üzerindeki her yaş grubuna hitap eden farklı zorluk seviyelerinde ve farklı temalarda görevleri yerine getirme "oyun"u.. Oyun kelimesini özellikle kullandım çünkü çocuklar (öğrencilerim)...

Eski Markalar, Yeni Nesil Eğitim Araçları

butch

Bootstrap - Üniversite Öncesi Bilgisayar Bilimleri Eğitimi yazısını okuduktan sonra aklıma bu konu takıldı. Yazılım temelli bir eğitim modelinin hayatın her aşamasında faydalı olacağı düşüncesine katılmamak mümkün değil ama bunu farklı yöntemlerle (robotik, elektronik ...) geliştirmek, çeşitlilik sunarak her çocuğun dünyasına girebilmek - özellikle maker kültürü ilkokul düzeyine kadar inmişken...